25 Φεβρουαρίου 2016

mojo ή ξόρκι Μαγνήτη

Για να ήμαστε ελκυστικοί και να μανγητίζουμε την αγάπη, το χρήμα κ.λ.π. κάνε αυτό το ξόκρι!


Υλικά:

Ένα λευκό επτάκομπο κερί
Έλαιο Μαγνήτη ή Έλξης
Σκόνη Μαγνήτη ή Έλξης
Σκόνη σιδηροπυρίτη
Ένα λευκό πιάτο
Χαρτί και μολύβι



Τελετή:
Σε γέμιση η χάση του φεγγαριού (η όποτε εσείς νιώθετε) Πάρτε ένα λευκό πιάτο και στην μέση ακούμπησε ένα χαρτάκι διπλωμένο προς εσάς που έχετε γράψει αυτό που θέλετε να έλξετε!!! (Αγάπη, χρήματα, τύχη) ακουμπάτε επάνω το λευκό επτάκομπο κερί που το έχετε ντύσει απο κάτω προς τα πάνω με λάδι Μαγνήτη η Έλξης! Γύρο απο το κερί και το χαρτί θα κάνετε πρώτα έναν κύκλο από σιδηροπυρίτη και μετά έναν κύκλο με σκόνη Μαγνήτη!!! ανάψτε το κερί και πείτε την επιθυμία σας επίσης και τον ψαλμό 22:

Το ξόρκι.... 
"Έλκω προς εμένα την τύχη, την αγάπη και το χρήμα που έχω ανάγκη"
Κύριος ποιμαίνει με καὶ οὐδέν με ὑστερήσει. 2 εἰς τόπον χλόης ἐκεῖ με 
κατεσκήνωσεν, ἐπὶ ὕδατος ἀναπαύσεως ἐξέθρεψέ με, 3 τὴν ψυχήν μου
ἐπέστρεψεν. ὡδήγησέ με ἐπὶ τρίβους δικαιοσύνης ἕνεκεν τοῦ ὀνόματος 
αὐτοῦ. 4 ἐὰν γὰρ καὶ πορευθῶ ἐν μέσῳ σκιᾶς θανάτου, οὐ φοβηθήσομαι 
κακά, ὅτι σὺ μετ' ἐμοῦ εἶ· ἡ ῥάβδος σου καὶ ἡ βακτηρία σου, αὐταί με 
παρεκάλεσαν. 5 ἡτοίμασας ἐνώπιόν μου τράπεζαν ἐξ ἐναντίας τῶν 
θλιβόντων με· ἐλίπανας ἐν ἐλαίῳ τὴν κεφαλήν μου, καὶ τὸ ποτήριόν 
σου μεθύσκον με ὡσεὶ κράτιστον. 6 καὶ τὸ ἔλεός σου καταδιώξει με 
πάσας τὰς ἡμέρας τῆς ζωῆς μου, καὶ τὸ κατοικεῖν με ἐν οἴκῳ Κυρίου εἰς μακρότητα ἡμερῶν.

Θα ανάβεις το κερί σου για επτά συνεχόμενες ημέρες!!! την τελευταία μέρα πάρε ένα σακουλάκι (Αν θέλετε mojo) και τοποθέτησε μέσα το χαρτάκι, λιγο κερί, τους κύκλους και βάλτε το στην τσάντα σας. Αν δε θέλετε mojo τότε τα υπολείμματα σε ένα σταυροδρόμι 


Κάνοντας το Ξόρκι...